مراسم راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن برگزار می‌شود
کد خبر: 4031334
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مراسم راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه سال گذشته مراسم راهپیمایی 22 بهمن به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و به غیر از رژه موتوری و خودرویی، راهپیمایی مردمی به صورت پیاده در کار نبود، گفت: امسال به علت بهبود شرایط و انجام واکسیناسیون گسترده، امکان برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن فراهم شده است.

حجت‌الاسلام محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

به گزارش ایکنا، به نقل از  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، صبح امروز، سه‌شنبه 5 بهمن، در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری تهران افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شرایط کرونایی در حالی برگزار می‌شود که این مراسم مصادف با روز جمعه و ختم به اقامه نماز عبادی و سیاسی تهران است و باید برنامه‌ ویژه‌ای برای برگزاری هر دو مراسم داشت.

وی بیان کرد: به علت برودت هوا نماز جمعه هم اکنون در مصلی امام برگزار می شود، اما مقصد تمام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن به سمت میدان آزادی است و باید محل اقامه نماز جمعه را متناسب با این مسیر به شکل مناسبی پیش‌بینی کرد.

وی یادآورشد: سال گذشته این مراسم به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده بود و به غیر از رژه موتوری و خودرویی، راهپیمایی مردمی به صورت پیاده در کار نبود اما امسال به علت بهبود شرایط و انجام واکسیناسیون گسترده، امکان برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن فراهم شده است.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار کرد: هر قدمی که در راه حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی برداشته می‌شود، گامی به سوی مبارزه با کفر و استکبار است و بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در خنثی‌سازی توطئه‌ها علیه نظام اسلامی از همین اقدامات محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha