تشدید اعتراضات اسرای فلسطینی در واکنش به وضعیت وخیم «ابوحمید»
کد خبر: 4031487
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

تشدید اعتراضات اسرای فلسطینی در واکنش به وضعیت وخیم «ابوحمید»

زندانیان در بند رژیم صهیونیستی در واکنش به وضعیت وخیم سلامتی ناصر ابوحمید، اسیر فلسطینی اعلام کردند اعتراضات خود را تشدید خواهند کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، زندانیان در بند رژیم صهیونیستی عصر دیروز سه‌شنبه پس از یک دور گفت‌وگو میان رهبران جنبش اسارت در زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها، تصمیم گرفتند اقدامات اعتراضی خود را تشدید کنند.


کمیته امور زندانیان سابق تأیید کرد که اقدام اسرا در زندان عسقلان امروز چهارشنبه در اعتراض به ادامه جرایم پزشکی علیه این زندانی، با پس دادن وعده‌های غذایی، اقدامات خود را تشدید می‌کنند. 

این کمیسیون با هشدار نسبت به ادامه سیاست انحصارطلبی علیه زندانیان و بازداشت‌شدگان و بی‌توجهی به سلامت و جان آنان، از جامعه جهانی خواست سکوت خود را بشکند و مسئولیت خود را بپذیرد زیرا اوضاع به سمت یک انفجار واقعی در داخل و خارج زندان‌ها پیش می‌رود. 

اخیراً کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی بیانیه‌ای را در خصوص آخرین وضعیت اسیر ناصر ابو حمید که هم اکنون در بند رژیم صهیونیستی به‌سر می‌برد، صادر کرد. بر اساس این گزارش، در بیانیه کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی آمده است که ناصر أبو حمید در حال حاضر از وضعیت جسمانی وخیمی رنج می‌برد. وی به داروی بیماری سرطان و معالجه فوری نیاز دارد.

 ناجی ابوحمید برادر این اسیر فلسطینی که روز دوشنبه توانست با وی ملاقات کند، اعلام کرد که ناصر به اسکلت تبدیل شده و توانایی استفاده از دست و پا را از دست داده است و  قدرت تکلم  خود را از دست داده است.

وی روز جمعه با تأیید ابتلای این اسیر فلسطینی به تومور بدخیم در آگوست گذشته، خاطرنشان کرد که اهمال‌گری‌های رژیم صهیونیستی باعث شد تومور این اسیر دیر تشخیص داده شود و همین موضوع باعث وخامت حالش در روزهای اخیر شده است.

از سوی دیگر باشگاه اسیران فلسطینی نیز روز چهارشنبه گذشته اعلام کرده بود که ناصر ابوحمید ۴۹ ساله که به سرطان مبتلاست، شامگاه سه شنبه در یک بیمارستان اسرائیلی بیهوش شده است.

انتهای پیام
captcha