ضرورت تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل استکبار + عکس
کد خبر: 4031537
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
آیت‌الله صفایی‌بوشهری تأکید کرد:

ضرورت تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل استکبار + عکس

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یکی از اهداف استکبار جهانی را تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی دانست و تأکید کرد: در این راستا تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل جبهه استکبار ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، پنجم بهمن‌ماه، در نشست با اعضای شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور که در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه کوی شهید مدرس بوشهر برگزار شد، استان بوشهر را استان ولایت و اهل‌ بیت(ع) دانست و اظهار کرد: مردم استان بوشهر از دیرباز با خاندان ائمه عصمت و طهارت(ع) مأنوس بوده‌‌اند و به آنان عشق می‌ورزند.

وی با اشاره به تهاجم استعمار انگلیس به بوشهر، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تفرقه‌ای و شبیخون‌های استعمارگران دور کردن مردم از برنامه‌‌های مذهبی و اسلامی بود، ولی مردم ولایی این استان ارتباط خود را با ائمه عصمت و طهارت(ع) تقویت کردند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه این استان در خط مقدم جبهه مقابل با استکبار قرار دارد، گفت: اگر اتحاد و وحدت میان نیروهای مقاومت در تهاجم سخت و نرم نباشد، دشمن با نفوذ از فاصله‌ها و رخنه‌ها، تهاجم آن اثرگذار می‌شود، که تقویت اتحاد در همه ابعاد، برنامه‌ریزی آمایشی، مدیریت کارآمد و بازتولید امر مهم و ضروری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یکی از اهداف استکبار جهانی را تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی دانست و تأکید کرد: در این راستا تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل جبهه استکبار ضرورت دارد.

امام‌جمعه بوشهر بیان کرد: در زمینه تقویت جبهه ولایی، خط مقاومت و تبلیغ باید کار شود که نقش شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت‌ها و تشکل‌های دینی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اهداف دشمن بر نهادها و شبکه‌های دینی و تبلیغی اثرگذار نیست، تصریح کرد: باید با حرکت‌های میدانی از فضای تخریبی دشمن جلوگیری و خط مقاومت تقویت شود.

امام‌جمعه بوشهر قیام کربلا را مایه حیات دین اسلام دانست و افزود: قیام امام حسین(ع) ادیان الهی از جمله اسلام را در برابر تهاجم فرهنگی استکبار بیمه کرد.

وی شرایط فرهنگی امروز را بسیار سخت و مهم دانست و گفت: جهان اسلام تاکنون این همه حجم برنامه علیه مسلمانان ندیده چراکه اکنون روزانه پنج هزار ساعت برنامه دیداری و شنیداری علیه نظام اسلامی و مسلمانان از سوی دشمنان تدوین و پخش می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری، مدیریت ادراکی جامعه را از اهداف جهان استکبار در تهاجم فرهنگی دانست و اضافه کرد: در ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی جهان استکبار انواع ترفند و توطئه علیه نظام اسلامی تدارک دید ولی پیروزی نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر نقش تشکل‌های دینی، تبلیغی و هیئت‌های مذهبی در خنثی شدن اهداف استکبار جهانی را مهم دانست و تأکید کرد: کار و برنامه تشکل‌های دینی، تبلیغی و هیئت‌های مذهبی راهبردی و دارای آثار و برکات مهمی است.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha