اعزام هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد
کد خبر: 4031805
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

اعزام هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد

مراسم بدرقه هشتادمین ناوگروه‌ رزمی، اطلاعاتی آموزشی نداجا اعزامی به کارورزی دانشجویان دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) در آب‌های آزاد و بین‌المللی برگزار شد.

مراسم بدرقه هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش اعزام به آب های آزاد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم بدرقه هشتادمین ناوگروه‌ رزمی، اطلاعاتی آموزشی نداجا اعزامی به کارورزی دانشجویان دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره)، صبح امروز، 7 بهمن‌ماه، برگزار شد.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نداجا در این مراسم اظهار کرد: هم‌اکنون لباس مقدس نیروی دریایی لباس طلایه‌داران خط‌ شکنی است که تحریم‌ها و تهدیدها را تبدیل به فرصت‌ کرده‌اند و از شعار «راه‌ ما راه امام حسین(ع) است» بهره می‌گیرند.

وی تصریح کرد: سربازان مقام ولایت الگوهای ستودنی برای دانشجویان و سکان‌داران آینده نیرو هستند لذا امیدواریم این دانشجویان در پایان مأموریت به میهن اسلامی بازگردند و سفیر خوش خبری برای کشور و خانواده‌هایشان باشند.

فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نداجا بیان کرد: تربیت دانشجویان باید بر آموزش مقدم شود و یادگیری تعهد بر بقیه موارد ارجحیت دارد، لذا انتظار می‌رود نیروهای اعزامی از تمامی توان و استعدادها و خلاقیت‌ها استفاده کنند تا با دستی پر به میهن اسلامی برگردند.

یادآور می‌شود؛ در این مأموریت ناو لجستیکی تنب، ناو لجستیکی بندرعباس و ناوشکن کلاس الوند نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند. این ناوها و ناوشکن با حضور رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی دریایی ارتش راهی آب‌های آزاد و بین‌المللی شدند. در این مأموریت اساتید نمونه دانشکده افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیز ناوگروه‌ را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha