حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در شرق بیت‌المقدس
کد خبر: 4031854
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در شرق بیت‌المقدس

نیروهای رژیم صهیونیستی به سوی جمعی از فلسطینیان در شرق بیت‌المقدس که مشغول برف‌بازی بودند حمله و تعدادی از آنها را زخمی کردند.

حمله نیروهای رژیم اشغالگر به فلسطینیان در شرق بیت‌المقدس / امادهبه گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، پلیس رژیم اشغالگر قدس عصر امروز پنجشنبه شهروندانی را که برای برف بازی در ورودی شهرک العیسویه در شمال شرق بیت المقدس به بیرون رفته بودند، تحت تعقیب قرار داد و به آنها حمله کرد.

صهیونیست‏‎ها به سمت فلسطینیان گلوله‌های فلزی و بمب‌های صوتی شلیک کردند که در نتیجه تعدادی از آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و ده‎ها نفر دچار گازگرفتگی شدند.

اشغالگران همچنین دو مرد جوان را دستگیر کردند، ورودی شهر را بستند و از ورود و خروج شهروندان جلوگیری کردند.

روز گذشته نیز نیروهای اشغالگر جوانی را با گلوله فلزی در ورودی شهر مجروح و سپس او را دستگیر کردند.

در شهر جبل مکبر در جنوب شرقی قدس اشغالی، نیروهای اشغالگر هنگام حمله به تعدادی از شهروندانی که در شهرک برف بازی می کردند، یک جوان فلسطینی را دستگیر کردند.

نیروهای اشغالگر برای متفرق کردن فلسطینیان از محل و برهم زدن شادی آنها گلوله‌های فلزی و بمب‌های صوتی به سمت آنان شلیک و «الیاس الکالوتی» جوان اهل شهر قدیم قدس را دستگیر کردند.

همچنین نیروهای اشغالگر شب گذشته و صبح امروز 24 جوان از شهرهای بیت المقدس را دستگیر کردند که بیشتر آنها اهل شهرک الطور بودند.

انتهای پیام
captcha