طنین تلاوت قاری آستان قدس رضوی در محفل قرآنی نجف + عکس
کد خبر: 4031903
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

طنین تلاوت قاری آستان قدس رضوی در محفل قرآنی نجف + عکس

تلاوت زیبای استاد «کریم منصوری»، قاری و مؤذن آستان قدس رضوی در محفل قرآنی حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف طنین‌انداز شد.

طنین تلاوت قاری آستان رضوی در محفل قرآنی نجف + عکس

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن آستان علوی، این محفل قرآنی به همت دارالقرآن وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس امام علی(ع) برگزار شد و جمع زیادی از زائران بارگاه علوی در آن حضور یافتند.

استاد عبدالهادی العابدی، مسئول واحد محافل قرآنی دارالقرآن آستان علوی در این باره گفت: این محفل قرآنی در چارچوب سلسله فعالیت‌های و برنامه‌های هفته «عفاف» آستان علوی برگزار شد.

وی افزود: این محفل با تلاوت «استاد قاسم الجبوری»، قاری و مؤذن آستان علوی آغاز شد و در ادامه «استاد بلاسم جلیل»، قاری و مؤذن آستان مقدس امامین عسکریین(ع) به خواندن تواشیح دینی پرداخت.

العابدی اضافه کرد: این محفل با تلاوت استاد کریم منصوری، از قراء برجسته جمهوری اسلامی ایران و قاری و مؤذن آستان قدس رضوی که قاری مهمان این برنامه بود، به پایان رسید.

یادآوری می‎‌شود، آستان مقدس علوی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اقدام به برگزاری هفته «عفاف» کرده که اجرای محافل قرآنی بخشی از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام
captcha