حضور شاعران و مداحان جمهوری آذربایجان در کنگره ادبیات عاشورایی
کد خبر: 4032205
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

حضور شاعران و مداحان جمهوری آذربایجان در کنگره ادبیات عاشورایی

شاعران و مداحان اهل بیت(ع) جمهوری آذربایجان با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در باکو برای شرکت در پنجمین کنگره بین‌المللی ادبیات عاشورایی به تبریز اعزام شدند.

حضور شاعران و مداحان جمهوری آذربایجان در کنگره ادبیات عاشوراییبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در باکو و دانشگاه تبریز، شاعران و مداحان اهل بیت(ع) جمهوری آذربایجان برای شرکت در پنجمین کنگره بین‌المللی ادبیات عاشورایی در شهر تبریز، امروز شنبه، 9 بهمن‌ماه عازم کشورمان شدند.

این افراد پس از شرکت در برنامه‌های تبریز به مدت سه روز در برنامه‌های فرهنگی و دینی که در خراسان رضوی برای آنها در نظر گرفته شده است، شرکت خواهند کرد.

گروه اعزامی به این کنگره، متشکل از شاعران و مداحان شناخته شده جمهوری آذربایجان همچون سید نورالدین، گل بالا فنائی و بهروز امیراف و تیمور نصیراف، سامیر سلیمانو و علی زمان علی‌اف هستند.

گفتنی است؛ پنجمین کنگره ادبیات عاشورایی فردا یکشنبه، 10 بهمن‌ماه از ساعت 19 در سالن اجتماعات شهید شفائی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود و در این کنگره محققان، علما، شاعران و مداحان کشورهای منطقه از جمله، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان حضور می‌یابند.

انتهای پیام
captcha