برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دامغان
کد خبر: 4032291
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دامغان

مدیر آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شهرستان آغاز شده است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته برنامه‌ریزی شده و نفرات برتر به مسابقات استانی راه می‌یابند.

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دامغان

سیدمیثم حیدرهایی، مدیر آموزش و پرورش دامغان در گفت‌وگو با ایکنا از سمنان،‌ از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دامغان خبر داد و گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته از جمله قرائت، اذان، ترتیل، انشای نماز و… برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و پسر از تمام مقاطع تحصیلی دامغان در این مسابقات شرکت کرده‌اند که بر این اساس مسابقات قرآن، عترت و نماز می‌تواند راهگشای دانش‌آموزان در مسیر شناخت احکام الهی باشد و در دانش‌آموزان رغبت برای مطالعه قرآنی ایجاد کند.

مدیر آموزش و پرورش دامغان با تاکید بر اینکه کلاس‌های آمادگی این مسابقات برای تمام علاقه‌مندان و داوطلبان توسط معاونت پرورشی برگزار شده و از امروز تا پایان هفته رقابت‌ها در دو بخش مسابقات آوایی و پژوهشی ادامه دارد یادآور شد: مسابقات آوایی در کانون امام خمینی(ره) دامغان و مسابقات پژوهشی در دارالقرآن این شهرستان با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha