حمایت بازیکن نیجریه‌ای از ساخت مسجد در کامرون
کد خبر: 4032317
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

حمایت بازیکن نیجریه‌ای از ساخت مسجد در کامرون

«احمد موسی»، بازیکن تیم ملی نیجریه با اهدای کمک مالی حمایت خود را از ساخت مسجد مرکزی شهر گاروا (Garoua) در کامرون اعلام کرد.

حمایت بازیکن تیم ملی نیجریه از ساخت مسجدبه گزارش ایکنا؛ احمد موسی 1500 دلار به مسجد مرکزی در گاروا اهدا و دستیار رسانه‌ای موسی در گفت‌وگو با «مسلم نیوز» صحت این ماجرا را تأیید کرد.

این مسجد در نزدیکی محل کمپ تیم ملی نیجریه قرار دارد و این کمپ برای آماده‌سازی تیم فوتبال نیجریه به منظور حضور در بازی جام ملت‌های آفریقا در کامرون مورد استفاده قرار گرفته است.

قرار است این پول در ساخت پروژه ساختمانی مسجد گاروا هزینه شود. احمد موسی پیش از این به عنوان مرد نیکوکار سال در روزنامه مسلم نیوز انتخاب شده بود.

احمد موسی، زاده 14 اکتبر 1992 بازیکن فوتبال در پست مهاجم اهل نیجریه است، وی در باشگاه‌های فنلو(هلند)، زسکا مسکو، لستر سیتی(انگلیس) و النصر در عربستان سابقه حضور داشته است.

این بازیکن نیجریه‌ای که به واسطه بازی در لستر سیتی و زسکا مسکو از شرایط مالی خوبی برخوردار است، در مراسم قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام به توزیع پول و غذا میان زندانیان کرد و ۴۰ زندانی را که به جرایم غیر عمد و مالی در زندان بودند، آزاد کرد تا با روحیه خوبی تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش را در جام جهانی روسیه همراهی کند.

حمایت بازیکن نیجریه‌ای از ساخت مسجد در کامرون

انتهای پیام
captcha