دلجویی باشگاه کریکت انگلیسی از بازیکن مسلمان
کد خبر: 3926169
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

دلجویی باشگاه کریکت انگلیسی از بازیکن مسلمان

یک باشگاه کریکت انگلیسی متعهد شده است که بعد از مشکلی که برای یکی از بازیکنان مسلمان آنها در جشن‌های بعد از بازی به وجود آمد، در مورد تنوع فرهنگی آموزش بهتری ارائه دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از TVNZ، باشگاه کریکت اسکس کانتی (Essex County Cricket Club) در بیانیه‌ای که بعد از حواشی به وجود آمده برای یکی از بازیکنان مسلمان خود در جریان جشن قهرمانی این تیم به وجود آمد، اعلام کرد: باشگاه کریکت اسکس کانتی افتخار می‌کند که فعالیت‌ خود را در جوامع متنوع در سراسر شهرستان و مناطق اطراف آن انجام می‌دهد. برای یک دوره قابل توجهی از زمان، اسکس یک تیم متنوع با بازیکنانی از زمینه‌ها‌، آیین‌ها و نژادهای مختلف داشته است.

این باشگاه همچنین کریکت را برای همه به ارمغان خواهد آورد و در مورد تنوع نژادی و فرهنگی آموزش خواهد داد اما برای گسترش دانش مردم و آگاهی بیشتر آنها از تفاوت‌های فرهنگی، باید کار بیشتری در ورزش و جامعه انجام شود.

در جریان جشن قهرمانی این تیم در مسابقات جایزه باب ویلیس(Bob Willis Trophy) یکی از اعضای تیم مشروبات الکلی روی فیروز خوشی(Feroze Khushi)، هم‌تیمی مسلمان خود ریخت؛ اقدامی که با واکنش منفی این بازیکن و جامعه مسلمانان اسکس رو‌به‌رو شد.

مسابقات جایزه باب ویلیس روز 27 سپتامبر ( 6 مهر) با قهرمانی تیم اسکس کانتی پایان یافت.

انتهای پیام
captcha