برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر خوزستان اعلام شد
کد خبر: 4032447
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر خوزستان اعلام شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان را در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان خوزستان اعلام شدبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: به مناسبت گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۴۲ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون خوزستان کاردستی، قصه‌گویی، نشریه الکترونیکی، پخش فیلم، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، نمایش عروسکی، نمایش کاغذی، ایستگاه سفالگری، خوشنویسی، کارگاه نوشتن خلاق، شعر سرایی، نمایش خلاق، شعرخوانی، روخوانی، بحث کتاب و مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده مراکز مجازی کانون عنوان کرد که از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه به مناسبت ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه‌های کانون در مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری همانند سال‌های پیش با عنوان «فجرانه» پیک امید برای سومین سال با تلاش مربیان کتابخانه‌های سیار کانون استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: تمامی فعالیت‌های گرامی داشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراکز کانون استان خوزستان به دو صورت مجازی و حضوری در مراکز و بستر فضای مجازی کانون در سامانه khz.kpf.ir برگزار خواهد شد.

کیانی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های عضو دیگر از کمیته اشاره کرد و افزود: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان خوزستان با 43 ویژه برنامه از جمله؛ دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی و تولید کلیپ و محتوای الکترونیک و انتشار آن در شبکه شاد و فضای مجازی تلاش خود را در جهت گرامی داشت این ایام به کار می گیرد.

همچنین مدیر کل کانون خوزستان از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، از دیگر اعضای این کمیته یاد کرد و گفت: برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایام دهه فجر ۱۴۰۰ در غالب ۷ ویژه برنامه اعلام شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه و اختصاص سبد کالایی و لوازم‌التحریر، برنامه تقدیر از فرزندان نخبه اعضا، مسابقه نقاشی و مسابقه عکاسی اشاره کرد.

وی با اعلام عناوین برنامه‌های امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان که شامل برگزاری طرح سنجش ساختار قامتی دختران و زنان روستایی و حاشیه‌نشین، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان، برگزاری المپیاد ورزشی دختران روستایی و عشایری، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای و ..... به سخنان خود پایان داد.

انتهای پیام
captcha