قاری مازندرانی داور بین‌المللی قرآن شد
کد خبر: 4032599
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

قاری مازندرانی داور بین‌المللی قرآن شد

سیداحمد میریان، قاری و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ساری به عنوان داور بین‌المللی در مسابقات قرآن انتخاب شد.

سید احمد میریانبه گزارش ایکنا از مازندران، محمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران طی پیامی انتخاب بجا و شایسته سیداحمد میریان را به عنوان داور بین‌المللی مسابقات قرآن تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

جناب آقای دکتر سیداحمد میریان

با اهدای نیکوترین درودهاو تحیات. انتخاب بجا و شایسته شما به عنوان داور بین‌المللی مسابقات قرآنی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض می‌نماییم.

اکنون که برای نخستین بار دیار علویان هم مفتخر به حضور داور بین‌المللی در مسابقات قرآن شده موجبات خوشحالی جامعه قرآنی استان را فراهم کرده و لازم می‌دانم این افتخارآفرینی را به جنابعالی و خانواده محترم و به اساتید گرامی و دلسوز که شما را در دست‌یابی به این موفقیت یاری کردند تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون شما برادر گرامی را مسئلت می‌نماییم.

رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی‌های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر جامعه قرآنی دیار علویان به توفیقات بیشتر خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ سیداحمد میریان، سابقه داوری در مسابقات استانی و قاری بعثه رهبری را در کارنامه خود دارد و عضو هیئت علمی و استاد علوم قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی ساری است و هم اکنون نیز شهردار شهر آکند است.

انتهای پیام
captcha