پیام تسلیت امام‌جمعه بوشهر در پی درگذشت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی
کد خبر: 4033095
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

پیام تسلیت امام‌جمعه بوشهر در پی درگذشت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در بوشهر با صدور پیامی درگذشت آیت‌‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی‌گلپایگانی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در پیامی درگذشت آیت‌‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی‌گلپایگانی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 

اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ وَ صَلَّی اللّهُ علی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطیبین الطَّاهِرینَ، سِیَّما بَقیَّةِ اللّهِ فِی الأَرَضِینَ وَ لَعْنَةُ اللّهِ عَلی أَعْدائِهِمْ أَجْمَعِینَ ﴿يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ﴾ 

رحلت عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله الأعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و دیگر مراجع عظام، بیت مکرم معظم‌له، حوزه‌های علمیه و جمیع شیعیان تسلیت عرض می‌نمایم. 

آن مرجع ارجمند در عرصه تحصیل، تهذیب، تعلیم، تألیف، مرجعیت، خدمت به مسلمانان، زهد و پارسایی و مودت و محبت به خاندان پیامبر گرامی اسلامی(ص) و تبلیغ آن به‌ویژه عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (روحی فداه) تلاشی قابل تحسین داشت. 

وی از یادگاران مکتب حضرت آیت‌الله‌العظمی بروجردی و دیگر حضرات گرانقدر همانند: حاج سیدمحمد‌تقی خوانساری، سید‌محمد کوه‌کمره‌ای، سیدصدرالدین صدر عاملی، سیدمحمدرضا موسوی گلپایگانی و در نجف از بزرگان حلقه درس پر ارزش سیدجمال‌الدین گلپایگانی، شیخ محمد کاظم شیرازی و شیخ محمدعلی کاظمی خراسانی (رضوان الله تعالی علیهم) بودند و از ایشان بهره کافی برده و به مراتب عالیه علم و عمل و اجتهاد دست یافتند. 

ایشان از خود آثاری بسیار و ماندگار، مانند کتاب ارزشمند «منتخب الأثر» به یادگار گذاشت. وی همواره از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری حمایت نمود و در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری منشأ خدمات بسیاری بود و بر خدمت به مردم عزیز و اجرای دقیق احکام اسلام تأکید فراوان داشت. 

خداوند متعال ایشان را غریق رحمت واسعه خود بدارد و شفاعت اهل بیت(ع) را نصیب وی گرداند و به آن خاندان علم، تقوا، مرجعیت، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.»

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha