هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4033267
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی اصفهان برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی اصفهان با موضوع تبادل نظر پیرامون برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه رمضان برگزار می‌شود.

اتحادیه قرآنی اصفهانبه گزارش ایکنا، نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی شهر اصفهان با موضوع تبادل نظر پیرامون برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این نشست پنجشنبه، 21 بهمن‌ماه ساعت 9 در اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اصفهان به نشانی خیابان کاشانی، چهارسوق، کوچه روضاتیان برپا می‌شود.

این نشست به منظور ارتقای امور تبیینی و توسعه فرهنگ قرآن و عترت با ملاحظه مقتضیات و نیازهای روز جامعه با حضور هیئت مدیره اتحادیه، مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان و فعالان حوزه قرآن و عترت برگزار می‌شود.

در آن برنامه‌های پیشنهادی با رویکرد نوآورانه، خلاق و ابتکاری در حوزه‌های مختلف در تمامی عرصه‌های ارتباطی، رسانه‌ای و فرهنگی در دو فضای حقیقی و مجازی با توضیحات در خصوص نحوه اجرایی شدن طرح، هزینه‌ها و گستره اجرای آن از مسئولان مؤسسات جمع‌آوری می‌شود، همچنین فعالان قرآنی استان تا 19 بهمن‌ماه مهلت دارند، طرح‌های خود را به شماره 09301133821 در واتساپ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha