تلفیق هنر و رسانه، قدرت بلامنازع در هر کشوری به شمار می‌رود
کد خبر: 4034009
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
استاندار کردستان:

تلفیق هنر و رسانه، قدرت بلامنازع در هر کشوری به شمار می‌رود

استاندار کردستان، هنر و رسانه را مهم‌ترین ابزار برای تبیین حقایق و پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و آرمان‌ها دانست و گفت: تلفیق هنر و رسانه، قدرت بلامنازع در هر کشوری به شمار می‌رود.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که، 16 بهمن‌ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر رویداد ارزشمندی بوده که با رویکرد انقلاب شکل گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم این جشنواره به افق‌ها و اهداف تعیین شده برسد و شاهد تعالی آن باشیم.

وی هنر و رسانه را مهم‌ترین ابزار برای تبیین حقایق و پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و آرمان‌ها دانست و گفت: تلفیق هنر و رسانه، قدرت بلامنازع در هر کشوری به شمار می‌رود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه هر کشوری که این اهمیت و اثرگذاری را به خوبی شناخته باشد می‌تواند به موفقیت دست یابد، بیان کرد: با توجه به بمباران اطلاعاتی روزانه در دنیا، اگر قدرت رسانه را در اختیار تبیین حقایق نگیریم، جهان امروز به مسیر انحرافی سوق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: رسانه‌های مختلف در جهان در زمینه بیداری اسلامی، موضوع افغانستان، یمن و آمریکای جنوبی، اطلاعات زیادی منتشر می‌کنند و اتاق فکر هر رسانه‌ای می‌تواند جامعه را به سمتی بکشد که دچار برداشت ناصحیح از اتفاقات شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه موانع پیچیده‌ای امروز در مسیر دریافت اطلاعات وجود دارد، افزود: امروز رسالت سنگینی بر عهده اهالی رسانه قرار دارد لذا باید به الزامات قرارگیری در جبهه مقابله با دشمنان آگاه باشند.

وی بیان کرد: اگر ابزار هنر و رسانه به درستی استفاده نشود و صداقتی که عنصر اصلی در انتقال مفاهیم است وجود نداشته باشد، دچار برداشت‌های گوناگون از موضوع خواهیم شد.

استاندار کردستان یادآور شد: هنرمند متعهد و انقلابی نیاز امروز جامعه ما است و از او حمایت خواهیم کرد چرا که این افراد با گرایش به اصل و ریشه به رسالتش می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha