ایجاد 14 هزار فرصت شغلی برای مددجویان خوزستانی کمیته امداد
کد خبر: 4034026
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

ایجاد 14 هزار فرصت شغلی برای مددجویان خوزستانی کمیته امداد

معاون اشتغال امداد خوزستان با اشاره به تحقق صد درصدی برنامه‌های پیش بینی شده ایجاد اشتغال توسط این نهاد برای امسال، گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال، 14 هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد شد.

کمیته امدادبه گزارش ایکنا از خوزستان، حسین وطن پرست، معاون اشتغال امداد خوزستان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امسال باید 14 هزار فرصت شغلی ایجاد شود، اظهار کرد: این تعداد شغل با اعتبار 330 میلیارد تومان ایجاد شده است.

وطن‌پرست با اشاره به اینکه این نهاد موفق به تحقق صد درصدی برنامه پیش بینی شده پرداخت تسهیلات خوداشتغالی شده است، گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال هفت هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی و خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: اولویت‌بندی‌ها بر اساس بخشنامه‌ مدون به ترتیب شامل مددجویان معیشت بگیر، اعضای خانوار آنها با اولویت سرپرست خانوار، فرزندان ذکور همسفره، همسران بیکار، نوعروسان، زنان سرپرست خانوار و سایر واجدین شرایط تک و چند خدمتی است.

به گفته وطن‌پرست ایجاد فرصت شغلی برای محرومین موجب برطرف کردن نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت، افزایش شأن و منزلت مددجویان، کاهش نرخ بیکاری در میان جامعه و افزایش درآمد محرومان برای کاهش فاصله طبقاتی و افزایش تولید ملی می‌شود.

انتهای پیام
captcha