مسابقه «اول شخص خوشبخت» برگزار می‌شود + فیلم
کد خبر: 4034832
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

مسابقه «اول شخص خوشبخت» برگزار می‌شود + فیلم

مسابقه «اول شخص خوشبخت» با محوریت نهج‌البلاغه از سوی مؤسسه‌ امیرالمؤمنین(ع) ‌کاشان و اداره آموزش و پرورش شهر کاشان برگزار می‌شود.

مسابقه «اول شخص خوشبخت»به گزارش ایکنا، مسابقه «اول شخص خوشبخت» با محوریت نهج‌البلاغه به مناسبت ماه رجب و میلاد امام علی(‌ع) از سوی مؤسسه‌ امیرالمؤمنین(ع) ‌کاشان با همکاری اداره آموزش و پرورش شهر کاشان برگزار می‌شود.

این مسابقه ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم تا دوازدهم با موضوعات «دنیایی به سلیقه خدا با محوریت خطبه ۱۰۰ نهج‌البلاغه (پیروی از امام حق) و حکمت ۱۴۹ نهج‌البلاغه (ضرورت شناخت خود) در بخش‌های نقاشی و طراحی، سخنرانی، شعرخوانی یا قصه‌گویی، روزنامه دیواری، دلنوشته و متن ادبی تولیدات رسانه‌ای (ساخت کلیپ، موشن، عکاسی، استاپ‌موشن و ...) برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ولادت امیرالمؤمنین(ع) تعیین شده است، دریافت آثار نیز به صورت مجازی از طریق نشانی ‌pnahj_ir در پیام‌رسان ایتا و nahj_khashan در برنامه شاد و همچنین به صورت حضوری از طریق مراجعه به کارشناسی قرآن و عترت و نماز اداره آموزش و پرورش یا شعبه مؤسسه ‌امیرالمؤمنین(ع) به نشانی ابتدای خیابان اباذر، کوچه شهید قطان جنب شهرداری، بن بست دوم از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ مقدور است.

همچنین مسابقه «ابرک» نیز با محوریت نهج‌البلاغه از سوی این مؤسسه با همکاری آموزش و پرورش ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا ششم با موضوعات «میشه خداجون به آرزوهام برسم» و حکمت ۵ نهج‌البلاغه در بخش‌های مشابه مسابقه «اول شخص خوشبخت» برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha