کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 4034836
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود

هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» طی روزهای ۵ و ۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی«بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها»

به گزارش ایکنا، نشست خبری هفتمین کنفرانس بین‌المللی«بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» ۲۳ بهمن‌ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

در این نشست جواد راستی، مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان و دبیر کنفرانس و حامد نصیری، معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک meeting.ui.ac.ir/ch/uicvgame در این نشست خبری شرکت کنند.

یادآوری می‌شود، هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» طی روزهای ۵ و ۶ اسفندما سال جاری، از سوی دانشگاه اصفهان، در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌شود، تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

به مقالات برتر این نگاه ویژه به انتخاب کمیته‌ تخصصی کنفرانس، جوایز نقدی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به ارزش مجموعاً 20 میلیون تومان اهدا خواهد شد. به علاوه این مقالات در کتاب ویژه‌ کنفرانس چاپ خواهند شد و نویسندگان مقالات در فهرست سفید تحقیقات کاربردی بنیاد قرار خواهند گرفت.

برگزاری نشست خبری هفتمین کنفرانس بین‌المللی«بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها»

انتهای پیام
captcha