جشن حافظان قرآن در غزه + عکس
کد خبر: 4035871
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

جشن حافظان قرآن در غزه + عکس

مرکز حفظ قرآن «السدره» در منطقه «الدرج الشرقی» در شرق غزه مراسم فارغ‌التحصیلی گروه جدیدی از حافظان قرآن را برگزار کرد.

جشن حافظان قرآن در غزه + عکسبه گزارش ایکنا به نقل از بیروت پرس، این مراسم شب گذشته، 22 بهمن برگزار شد و در آن 120 نفر از دانشجویان و حافظان قرآن و حدیث حضور یافتند.

مسئولان محلی و خانواده و نزدیکان حافظان قرآن از دیگر حاضران در این برنامه بودند و این جشن با تلاوت قرآن شیخ «احمد سمیر بستان» از قاریان قرآن آغاز شد.

شیخ محمد مراد، از متولیان مسجد السدره طی سخنانی در این مراسم گفت: خوشحالیم که می‌بینیم فارغ‌التحصیلی حافظان قرآن، سبب خرسندی خود آنان و خانواده‌هایشان شده است و این گروه گواهینامه حفظ قرآن دریافت خواهند کرد.

مروان ابورأس، مسئول خانه قرآن و سنت غزه نیز اظهار کرد: غزه امروز تجربه زیادی در زمینه حفظ قرآن دارد که می‌تواند آن را در اختیار دیگران قرار دهد و دیگران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

نمایش مستندی از فعالیت‌های مرکز حفظ قرآن السدره؛ نمایش تئاتر با موضوع فضیلت‌های حفظ قرآن و ضرورت تشویق فرزندان به حفظ قرآن و یادگیری سنت نبوی از دیگر برنامه‌های مراسم بود‌.

در پایان 9 تن از قرآن‌آموزانی که موفق به حفظ کل قرآن شده بودند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دوره‌های تجوید قرآن و حفظ حدیث را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha