طرح خیریه وقف قرآن در عربستان
کد خبر: 4035924
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

طرح خیریه وقف قرآن در عربستان

پلتفرم فعالیت خیریه «احسان» در عربستان از اجرای طرح خیریه وقف قرآن در این کشور به صورت اینترنتی خبر داد.

طرح خیریه وقف قرآن در عربستانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «سیدتی»، این پلتفرم در توئیتر اعلام کرد: طرح وقف قرآن با همکاری مجمع چاپ قرآن ملک فهد که با نظارت وزارت اوقاف، تبلیغ و ارشاد عربستان فعال است، اجرا می‌شود.

براساس این طرح، صفحه ویژه‌ای به نشانی «https://ehsan.sa/subsidy/details/243?amount=null» در اینترنت فعال شده است که خیرین و وقف‌کنندگان با مراجعه با آن می‌توانند قرآن‌هایی را خریداری و از طریق پلتفرم احسان وقف کنند.

هدف از این طرح وقف قرآن برای نمازگزاران داخل مساجد، حجاج، عمره‌گذاران و زائران بیت‌الله الحرام است و آن‌ها با استفاده از این قرآن‌ها می‌توانند به خواندن و تدبر در کلام وحی بپردازند.

پلتفرم احسان همه شهروندان عربستانی را به مشارکت در این طرح دعوت و تأکید کرد این کار که با استناد به آیه 2 سوره مائده «وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى: و در نيكوكارى و پرهيزگارى با يكديگر همكارى كنيد» اجرا می‌شود، پاداش خواهد داشت و قرآن‌های وقفی با سهولت و اطمینان توزیع خواهد شد.

پلتفرم فعالیت خیریه احسان از پلتفرم‌های ملی فعال در عربستان در راستای کارهای خیر است که سعی دارد با به‌کارگیری فناوری‌های جدید و هوش مصنوعی، طرح‌ها و فعالیت‌های خیریه تأثیرگذاری را اجرا کند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدخمیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۵
0
0
سلام 09167579903
captcha