افراد شرعاً ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند
کد خبر: 4035938
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

افراد شرعاً ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه بر الزام‌های قانونی مبنی بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افراد شرعاً ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، چون انتقال ویروس موجب بیماری و آسیب به دیگران می‌شود و این موضوع در شرع مقدس اسلام منع شده است.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت تصویری با استانداران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به گسترش دوباره بیماری کرونا در کشور و استان کرمانشاه ضرورت دارد تا با اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر ضرورت استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا تأکید شود.

وی افزود: راه‌اندازی کمیته‌های بهداشتی در تمامی ادارات مورد تأکید است و این کمیته‌ها باید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در مجموعه‌های اداری کاملاً نظارت داشته باشند.

امیری‌مقدم بر نظارت بیشتر شهرداری‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد و افزود: شهرداری باید نظارت بیشتری بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در وسایل نقلیه عمومی داشته باشند تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و مراجعه مردم به بازارها، گفت: باید از هم‌اکنون نظارت‌ها بر اصناف برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدی‌تر شود.

وی با تأکید بر الزام‌های قانونی بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: افراد شرعاً هم ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، چون انتقال ویروس موجب بیماری و آسیب به دیگران می‌شود و این موضوع در شرع مقدس اسلام منع شده است.

انتهای پیام
captcha