اعتراض «الوفاق» بحرین به حضور مقام نظامی صهیونیست در این کشور
کد خبر: 4035966
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۳

اعتراض «الوفاق» بحرین به حضور مقام نظامی صهیونیست در این کشور

جمعیت الوفاق ضمن اعتراض شدید به حضور یک مقام عالی‌رتبه نظامی از ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین، این اقدام را نشانگر سقوط ملی، سیاسی رژیم آل خلیفه و تعرض به حاکمیت، آینده و تاریخ این کشور خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، جنبش الوفاق بحرین با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود تصریح کرده است: یک پایگاه خبری رژیم اشغالگر از انتصاب یک مقام عالی‌رتبه ارتش صهیونیستی به یک سمت رسمی در بحرین خبر داده است، این اقدام بیانگر سقوط ملی و سیاسی و تعرض به حاکمیت، تاریخ و آینده بحرین خوانده شده است که گستردگی تجاوزات رژیم بحرین را نشان می‌دهد.

جمعیت الوفاق بحرین، رژیم حاکم بر این کشور را فاقد هرگونه شخصیت مردمی دانسته که با ظلم و سرکوب شهروندان خود اقداماتی غیر ملی و خصمانه انجام داده و سرنوشت یک کشور، حاکمیت ملی و تمام نهادهای دولتی آن را  تسلیم دشمنان اعراب و مسلمانان کرده است.

 علاوه براین در پیام الوفاق تأکید شده است که امروز اقدامات رژیم بحرین فراتر از مرزهای این کشور رفته و ارزش‌ها و اصول ثابت ملت را زیر پا گذاشته است. این رژیم وطن را برای کسب منابع جعلی قدرت فروخته است، امری که منجر نارضایتی مردم و طرد و عزل رژیم از جانب مردم خواهد شد.

در پایان این پیام نیز تأکید شده است: همه دنیا باید بدانند که حاکمیت بحرین نه مشروعیت مردمی دارد و نه نماینده مردم این کشور است. از سویی انداختن کشور به آغوش دشمنان و قرار دادن روابط و سیاست‌های آن تحت قیمومیت رژیم صهیونیستی جنایتی فجیع و غیرانسانی است که جز بدکاران احدی مرتکب آن نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha