نمايشگاه نقاشی‌خط «بسم الله الرحمان رحیم» برگزار می‌شود
کد خبر: 4036871
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
الطافی خبر داد:

نمايشگاه نقاشی‌خط «بسم الله الرحمان رحیم» برگزار می‌شود

غلامحسن الطافی خبر داد: در نمایشگاه «آنِ آنِ آنِ من، آنِ من است» در قالب هنر نقاشی‌خط به آیه شریفه «بسم الله الرحمان رحیم» می‌پردازم.

غلامحسن الطافی، در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره نمایشگاه جدید خود گفت: نمایشگاه آثار نقاشی‌خط «آنِ آنِ آنِ من، آنِ من است» از جمعه 29 بهمن ماه 1400 در نگارخانه پریا گشایش خواهد یافت. برای این نمایشگاه افتتاحیه در نظر گرفته شده که در این روز راس ساعت 16 با حضور هنرمندان و علاقمندان به این حوزه برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه 20 اثر من به نمایش درمی‌آید.

وی افزود: موضوع این نمایشگاه آیه مبارکه «بسم الله الرحمان رحیم» است. معتقدم این آیه بسیار زیباست چون تعریفی کامل از خداوند دارد. برای همین کارهای متعدد هنری در این زمینه می‌توان انجام داد. 

الطافی تاکید کرد: فعالیت در حوزه قرآن یکی از علایق ویژه من است، چون وقتی در این حوزه کار می‌کنید علاوه بر اینکه به لحاظ معنایی کارتان بیشتر دیده می‌شود به لحاظ حرفه‌ای نیز کیفیت کارتان بالاتر می‌رود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا تاریخ 6 اسفندماه از ساعت 16 تا 20 به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، بن‌بست برمک، پلاک ۱۰، واحد ۴، گالری پریا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha