حزب‌الله با غلبه بر گروه داعش صدای حضرت زینب(س) را زنده نگاه می‌دارد
کد خبر: 4037064
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
دبیر کل جنبش نجباء:

حزب‌الله با غلبه بر گروه داعش صدای حضرت زینب(س) را زنده نگاه می‌دارد

دبیر کل جنبش النجباء در پیامی به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) تأکید کرد که امروز حزب‌الله اجازه نمی‌دهد، حزب شیطانی داعش و حامیانش صدای حضرت زینب(س) را از بین ببرد.

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرامی صابرین نیوز، شیخ اکرم الکعبی در پیامی به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب(س) بر پایبندی مقاومت به مقابله با داعش و حامیان آن تأکید کرد.

در این پیام آمده است: مولای ما حضرت زینب(س) در خطبه حماسی خود در مجلس یزید از رویارویی حزب الهی و برگزیده با حزب شیطان و بردگان آزاد شده سخن گفت.

شیخ الکعبی افزود: این دو گروه در طول دوران‌ها تا عصر حاضر، همچنان در دو خط موازی در حرکت هستند؛ یعنی حزب الهی و برگزیده که همان فرزندان گروه‌های مقاومت و حزب شیطان و بردگان آزاده شده که همان داعش، وهابیت و حامیان آنها هستند که می‌خواستند صدای حضرت زینب(س) از بین برود و موفق نشدند و تا خون در رگ ماست هرگز هم مؤفق نخواهند شد.

دبیر کل جنبش النجباء عراق تأکید کرد: در این روز که روز وفات عقیله بنی هاشم است، صدای ما مثل همیشه باقی خواهد ماند که زینب دو بار اسیر نخواهد شد.

حضرت زینب(س) در بخشی از خطبه حماسی خود در مجلس یزید فرمود: فالعجب کل العجب لقتل حزب الله النجباء بحزب الشیطان الطلقاء، فهذه الایدی تنصح من دمائنا. (جاى شگفتى بسيار است كه گروهى الهى و برگزيده، به دست حزب شيطان و بردگانِ آزاد شده، كشته شوند و خون‌هاى ما از اين پنجه‌هاى ناپاك بچكد).

انتهای پیام
captcha