پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت اسماعیل جبارزاده
کد خبر: 4037095
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت اسماعیل جبارزاده

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی در گذشت اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق پیام تسلیتی را صادر کردند.

اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی در پی در گذشت اسماعیل جبارزاده، استاندار اسبق پیام تسلیتی را صادر کردند.

متن پیام  به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی و ناباورانه انسان اخلاق مدار و پاک نهاد مرحوم دکتر اسماعیل جبارزداه دردی جانکاه در دلهایمان گذاشت و قلب هایمان را از آکنده از اندوهی فراوان ساخت.

مرحوم جبارزداه انسانی ولایت مدار و رزمنده ای ایثارگر بود که صحنه های دفاع مقدس گواه رشادت ها ، ایثارگری ها و دلاورمردی های ایشان است و نقش آفرینی و خدمات اثرگذاردر کسوت نمایندگی مردم شریف تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای ،استانداری آذربایجان شرقی و معاونت سیاسی وزارت کشور برای همیشه در اذهان عمومی مردم قهرمان خطه آذربایجان ماندگار است.

اینجانبان این مصیب و وداع ناباورانه را به آحاد مردم آذربایجان شرقی و تاریخ ساز تبریز ، خانواده مکرم ایشان و همه دوستان آن عزیز سفر تسلیت عرض نموده برای روح بلند مرحوم جبارزاده در این ایام پرفیضِ ماه رجب که موعد استجابتِ دعا و پاداش عبودیت و صوم‌ و صلاة بندگان مخلص است از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی و به همه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.

انتهای پیام
captcha