کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» در نماز جمعه تهران معرفی شد
کد خبر: 4037143
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» در نماز جمعه تهران معرفی شد

در حاشیه برگزاری مراسم نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، کتاب داستانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» به قلم محمدعلی حبیب‌‎اللهیان معرفی شد.

کتاب ستاره‌ها چیدنی نیستند

به گزارش خبرنگار ایکنا، امروز، 29 بهمن ماه و در حاشیه برگزاری مراسم نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، کتاب داستانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» به قلم محمدعلی حبیب‌‎اللهیان معرفی شد. 

این کتاب درباره سبک زندگی بانوان و با محوریت موضوع حجاب با نگاهی فرادینی و فراملیتی است و از مهم‌ترین امتیازات آن اینکه در قالب یک داستان زیبا، جذاب و واقعی از زندگی یک دختر آمریکایی به رشته تحریر درآمده است.

نویسنده این رمان را در 10 فصل تنظیم کرده و در هر فصل به موضوعاتی درباره زنان همچون حقوق زنان در ادیان مختلف، توحش غرب علیه زنان، نگاه جنسیتی به زنان، بهره‌گیری دنیای غرب از زنان، عفاف، حجاب و پوشش زنان پرداخته است.

در آغاز کتاب این دختر آمریکایی این‌گونه توصیف شده است: «من، سارا دختری بیست ساله، فرانسوی‌تبار، از خانواده مسیحی بزرگ‌شده و شهر مدرن و ماشینی نیویورک هستم. شهری که اکثر مردمانش صبح قبل از طلوع آفتاب آماده رفتن به محل کار می‌شوند و تا آخر شب همانند یک ربات برای رفاه بیشتر کار می‌کنند؛ رفاهی که در گرو کار کردن بی‌وقفه آنان است و شهری که مردمانش دل خوش کرده‌اند به تفریحات آخر هفته و اینکه هرازچند گاهی به «لاس واگاس» بروند؛ اما همه گمشده‌ای دارند! «آرامش و احساس رضایت».

انتهای پیام
captcha