تمدید مهلت شرکت در پویش ملی «سبک زندگی خانواده فاطمی و علوی»
کد خبر: 4037739
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

تمدید مهلت شرکت در پویش ملی «سبک زندگی خانواده فاطمی و علوی»

مهلت شرکت در پویش ملی سبک زندگی خانواده فاطمی و علوی برگرفته از سوره مبارکه انسان تا نیمه شعبان تمدید شد.

پویش ملی سبک زندگی خانواده فاطمی و علویبه گزارش ایکنا، مهلت شرکت در پویش ملی سبک زندگی خانواده فاطمی و علوی برگرفته از سوره مبارکه انسان که از سوی خادمیاران کانون تعلیم و تربیت رضوی در حال برگزاری است، تا نیمه ماه شعبان تمدید شد.

منبع این پویش کتاب سبک زندگی فاطمی و علوی تألیف مقام معظم رهبری تعیین شده و هشت قالب شامل سرودن شعر آیینی با موضوع خانواده فاطمی، علوی، ساخت پاورپوینت از کتاب سبک زندگی فاطمی علوی، ساخت اینفوگرافی از کتاب سبک زندگی فاطمی، علوی، تولید پاورپوینت در شأن نزول سوره انسان، دل‌نوشته به امام علی(ع)، دل‌نوشته به حضرت فاطمه(س)، طراحی و نقاشی خانه امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و طراحی و نقاشی از شأن نزول سوره انسان برای آن در نظر گرفته شده است.

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این پویش ملی با ارسال شناسنامه اثر به شماره واتساپ  09190802725 می‌توانند اقدام به این کار کنند، همچنین از لینک https://www.cdn.schoolware.ir/schoolware/payamghadyrpg1/2022/01/mcgGY2VL.pdf می‌توانند فایل PDF کتاب سبک زندگی فاطمی و علوی را دریافت کنند.

شرکت تمامی افراد در این پویش آزاد است. نیمه شعبان داوری انجام می‌شود و بعد از تعطیلات نوروز 1401 هدایایی به 80 نفر اعطا می‌شود.

خادمیاران کانون تعلیم و تربیت رضوی تاکنون حدود 8 پویش را به صورت ملی یا بین‌المللی برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha