محفل قرآنی آستان حسینی در روز جهانی سرطان + عکس
کد خبر: 4038373
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

محفل قرآنی آستان حسینی در روز جهانی سرطان + عکس

گروهی از قرآن‌آموزان مرکز استعدادهای قرآنی آستان مقدس حسینی به دعوت بنیاد بین‌المللی سرطان «وارث» محفلی قرآنی به مناسبت روز جهانی سرطان برگزار کردند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، محمد باقر المنصوری، سرپرست مرکز استعدادهای قرآنی اظهار کرد: با هماهنگی مستمر با بنیاد بین‌المللی سرطان وارث وابسته به آستان مقدس حسینی، قرآن‌آموزان مرکز استعدادهای قرآنی همزمان با روز جهانی سرطان (4 فوریه) برنامه‌های قرآنی متنوعی برای بیماران بستری در این مؤسسه اجرا کردند.
 
المنصوری درباره برنامه‌های ترتیب داده شده برای این بیماران گفت: این محفل قرآنی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با صوت «علی حمید الموسوی» قاری مرکز آغاز شد و سپس دکتر «نوفل شاکر الشدود» معاون مدیر بنیاد وارث و رئیس بخش جراحی سرطان به سخنرانی پرداخت.

قرآن‌آموزان مرکز استعدادهای قرآنی نیز قرائت دسته جمعی آیاتی از قرآن کریم با مضمون شفای بیماران و همچنین تواشیح مذهبی را اجرا کردند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت. در پایان این محفل نیز «منتظر رعد» از حافظان قرآن کریم، دعاهایی برای شفای بیماران قرائت کرد.
 
دکتر نوفل شاکر الشدود، معاون مدیر بنیاد بین‌المللی سرطان نیز در سخنانی با ابراز خوشنودی از حضور استعدادهای قرآنی در این مؤسسه و ایجاد فضایی معنوی با قرائت آیات قرآن و ادعیه گفت: قرائت قرآن و ادعیه تأثیر بسیاری در روحیه بیماران و خانواده‌های آنان و حتی کادر درمان این مؤسسه داشت.
 
وی ادامه داد: این برنامه‌های قرآنی بخش مهمی از روند شفای بیماران است چرا که در این مراسم با قرائت آیات قرآن و ادعیه درباره شفا، از خداوند متعال برای همه بیماران طلب شفا می‌شود. لذا امیدواریم اینگونه برنامه‌ها به طور مستمر ادامه یابد.
 
شایان ذکر است که مرکز آموزش استعدادهای قرآنی «آیات» پیش از این نیز از زمان افتتاح آزمایشی، با توجه به توصیه‌های شیخ عبدالمهدی الکربلایی، تولیت آستان مقدس حسینی درباره رسیدگی به بیماران بستری در مراکز پزشکی این آستان، با بنیاد بین‌المللی وارث همکاری داشته است.
 

انتهای پیام
captcha