تمجید حزب‌الله از خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش در لبنان
کد خبر: 4038646
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

تمجید حزب‌الله از خنثی‌سازی طرح تروریستی داعش در لبنان

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از دستاورد مهم نیروهای امنیت داخلی و بخش اطلاعات این کشور در خنثی‌سازی طرح خطرناک داعش علیه لبنان و مردم این کشور تمجید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای که شامگاه پنجشنبه، 5 اسفندماه منتشر شد، از خنثی‌سازی یک طرح خطرناک عناصر تروریستی داعش علیه این کشور و مردم لبنان به‌ویژه ساکنان شریف ضاحیه جنوبی بیروت قدردانی کرد.

حزب‌الله لبنان  در این بیانیه از دستاورد مهم نیروهای امنیت داخلی و بخش اطلاعات این کشور در خنثی‌سازی طرح خطرناک تشکیلات تروریستی داعش تمجید و اعلام کرد: علاوه بر این دستاورد ارزشمند، چند شبکه امنیتی نیز کشف شده که برای رژیم صهیونیستی و جاسوسی از مقاومت و مواضع و عناصر قدرت آن کار می‌کردند.

در این بیانیه آمده است: «ما در مقابل خطرات مختلفی که لبنان، ملت و قدرت داخلی آن را تهدید می‌کند، خواهان هوشیاری، آگاهی، تداوم تلاش‌های ممتاز، افزایش سطح آمادگی و هماهنگی میان نهادهای ذی‌ربط هستیم».

حزب‌الله در پایان این بیانیه تأکید کرد که نباید به دشمن اجازه داد که از هر گونه شکاف احتمالی در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کنونی بهره‌بردای کند.

یادآوری می‌شود، بسام المولوی، وزیر کشور لبنان، دیروز، 4 اسفندماه، در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که بخش اطلاع‌رسانی نیروی امنیت داخلی این کشور یک شبکه تکفیری ـ تروریستی را شناسایی کرد که برای انفجار با جلیقه‌های انفجاری و انجام عملیات انتحاری جهت هدف قرار دادن سه محل تجمع غیرنظامیان برنامه‌ریزی کرده بود.

انتهای پیام
captcha