حوزه فرهنگ بسیار جدی و حائز اهمیت است
کد خبر: 4039197
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

حوزه فرهنگ بسیار جدی و حائز اهمیت است

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری درخصوص تحول فرهنگی است، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع که حوزه فرهنگ بسیار جدی و حائز اهمیت است باید به لحاظ کمی و کیفی بیشتر در این حوزه فعالیت انجام شود.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ضرورت‌های پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و حوزه فرهنگ، اظهار کرد: حوزه فرهنگ بسیار حائز اهمیت و جدی است بر این اساس با توجه به شرایط، اقتضائات، منابع و امکانات باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری را درخصوص تحول فرهنگی دانست و افزود: باید به لحاظ کمی و کیفی بیشتر در حوزه فرهنگی تلاش شود تا بتوانیم فعالیت‌های مؤثر و تأثیرگذاری ارائه دهیم.

سلیمی با تأکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار در حوزه مؤسسات قرآنی به ویژه در استان، گفت: مخاطب‌شناسی، تشکیل اتاق فکر و رصد و شناسایی ظرفیت‌ها و منابع و امکانات کمک می‌کند تا به شناخت جامعی از قلمرو فرهنگی دست یابیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید جریان‌ساز و فضاساز باشد و در این مسیر باید به خلق فعالیت‌های فرهنگی پرداخت که اثرگذار و تأثیرگذار است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: هر تلاشی که در زمینه ترویج فرهنگ در جامعه انجام گیرد ارزشمند است و باید به هر نحوی گسترش یابد و دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند در این زمینه با تعامل و همکاری فعالیت‌های بهتر و اثرگذارتری ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha