آخرین خبر از مراسم تشییع پیکر «حسن صفری» و وضعیت سلامتی همسر وی
کد خبر: 4039822
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

آخرین خبر از مراسم تشییع پیکر «حسن صفری» و وضعیت سلامتی همسر وی

پیکر مرحوم حسن صفری و خواهر همسر ایشان در شهرستان ساوه است و تلاش می‌شود تا امشب به تهران منتقل شوند.

آخرین خبرها از مراسم تشییع «حسن صفری» و وضعیت همسر وی

به گزارش ایکنا،‌ روز گذشته خبر درگذشت حسن صفری، قاری ممتاز و فعال حوزه هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بر اثر سانحه تصادف منتشر و باعث تلخی کام بسیاری از فعالان حوزه قرآن و عترت شد.

در این حادثه علاوه بر مرحوم حسن صفری، همسر و خواهر همسر وی نیز دچار جراحات شدند که متأسفانه خواهر همسر ایشان (خواهر جواد مکرمی، یکی دیگر از فعالان قرآنی کشور) نیز دار فانی را وداع گفت.

رحیم قربانی، مسئول گروه هم‌خوانی و همسرایی محمد رسول‌الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد آخرین وضعیت همسر مرحوم صفری که طی از روز گذشته در وضعیت کما بوده است، گفت: همسر مرحوم صفری در بیمارستان ساوه تحت عمل جراحی قرار گرفت و شب گذشته به هوش آمد و در ادامه به بخش منتقل شد.

وی افزود: حال عمومی ایشان مساعد است، البته شکستی‌هایی دارند، تلاش می‌شود تا اگر وضعیت ثابت شود در اولین فرصت به بیمارستانی در تهران منتقل شوند.

قربانی با اشاره به صورت گرفتن این سانحه در جاده ساوه، تصریح کرد: پیکر مرحوم حسن صفری و خواهر همسر ایشان در ساوه هست و در حال طی کردن مراحل اداری هستیم تا به تهران منتقل شوند، اگر این کار تا امشب صورت بگیرد، روز پنجشنبه تشییع پیکر و خاکسپاری را خواهیم داشت و در غیر این صورت این مراسم به روز جمعه موکول خواهد شد.

وی همچنین از تدارک مراسم یادبود از سوی اعضای خانواده مرحوم صفری، فعالان قرآنی و اعضای گروه محمد رسول‌الله(ص) خبر داد و گفت: زمان و مکان این مراسم به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha