اعزام ۱۷ گروه جهادی دانشجویی به مناطق کم‌برخوردار کردستان
کد خبر: 4040275
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

اعزام ۱۷ گروه جهادی دانشجویی به مناطق کم‌برخوردار کردستان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان با اشاره به اینکه در قالب دوره «عهد خدمت» ۱۷ گروه جهادی سازماندهی شده‌اند، گفت: در قالب این گروه‌های جهادی ۵۰۰ نفر از دانشجویان به صورت میدانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان کردستان حضور خواهند یافت.

علی احمدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی احمدی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان شامگاه گذشته، 13 اسفندماه در مراسم اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان کردستان اظهار کرد: دوره «عهد خدمت» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به منظور اعزام دانشجویان به مناطق کم برخوردار از امروز، 13 اسفندماه در استان کردستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب دوره «عهد خدمت» ۱۷ گروه جهادی سازماندهی شده‌اند، افزود: در قالب این گروه‌های جهادی ۵۰۰ نفر از دانشجویان بانو و آقا به صورت میدانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان کردستان حضور خواهند یافت و به صورت رایگان خدمات ارائه خواهند داد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان بیان کرد: این گروه‌ها در مناطق محروم شهرستان‌های قروه، بیجار، کامیاران، سقز، بانه، دیواندره، مریوان و سنندج حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: بخش موچش در شهرستان کامیاران نیز به عنوان منطقه هدف این طرح در سال جاری در نظر گرفته شده است که از امروز 13 اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه به مدت یک ماه فعالیت‌های جهادی دانشجویان در این بخش اجرایی خواهد شد.

احمدی افزود: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی یکی از مقدس‌ترین واژه‌های ایثار و فدا کاری محسوب می‌شوند و این دوره از اردوی جهادی با عنوان قرارگاه «عهد خدمت» جهادگران به لحاظ نیاز جغرافیای منطقه هدف در استان نامگذاری شده است.

وی در پایان یادآور شد: ما انتظار داشتیم که مسئولان استانی در بدرقه این جهادگران حضور داشته باشند و برای این جوانان جهادگر انگیزه‌ای مضاعف ایجاد کنند اما جای آن‌ها در سالن خالی است و امیدواریم در برنامه‌های آتی شاهد حضور مدیران و مسئولان استانی در این برنامه دانشجویی باشیم.

انتهای پیام
captcha