مسابقه شعبانیه از سوی جامعةالقرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4041010
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

مسابقه شعبانیه از سوی جامعةالقرآن برگزار می‌شود

مسابقه اینستاگرامی ایام شعبانیه با عناوین #لبیک_یا_حسین، #امام_مهدی، #حسین و #المهدی از سوی جامعةالقرآن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه اینستاگرامی ایام شعبانیه در چهار موضوع #لبیک_یا_حسین، #امام_مهدی، #حسین و #المهدی از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم در صفحه این مرکز مردم‌نهاد در اینستاگرام اجرا می‌شود.

این مسابقه در موضوع #لبیک_یا_حسین براساس پاسخ به این سؤال که «شما از امام حسین(ع) چگونه تشکر می‌کنید؟» در قالب کامنت و نظرات در آخرین پست صفحه حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه جامعةالقرآن به نشانی m.m_taba_tabaei و اهدای سه هدیه دو میلیون ریالی و #امام_مهدی پاسخ به سؤال اینکه «شما امام زمان را چگونه معرفی می‌کنید؟ و پاسخ در قالب درج نظرات در آخرین پست صفحه حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی، قائم‌مقام مؤسسه به نشانی m.h_taba_tabaei@ و اهدای 12 هدیه 500 هزار ریالی برگزار می‌شود.

همچنین مسابقه‌ای با عنوان #حسین و پاسخ به این سؤال که احساس شما از شنیدن نام مبارک سالار شهیدان چیست؟ و درج کامنت در آخرین پست صفحه حسین خدری از اساتید مؤسسه به نشانی Hussain.khedri و اهدای سه هدیه نقدی، مسابقه #المهدی با موضوع حرف دل شما با امام زمان(عج) چیست؟ در قالب درج کامنت در آخرین پست صفحه tahaamir_arefin و اهدای 12 هدیه نقدی برگزار می‌شود.

این مسابقه از روز گذشته، 15 اسفندماه همزمان با ولادت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز شده است و تا نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه جامعةالقرآن در اینستاگرام به نشانی jqk_org@ در این مسابقه شرکت و نسبت به اشتراک گذاشتن پست مسابقه، اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha