آغاز شانزدهمین دوره طرح اُسوه
کد خبر: 4041165
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

آغاز شانزدهمین دوره طرح اُسوه

شانزدهمین دوره طرح آموزشی ـ تربیتی اُسوه که از روز شنبه ۱۴ اسفندماه آغاز شده است تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت .

به گزارش ایکنا، شانزدهمین دوره طرح آموزشی ـ تربیتی اُسوه در حالی از روز شنبه ۱۴ اسفندماه آغاز شده است که این دوره نیز مانند ۴ دوره اخیر به دلیل اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در کشور به‌صورت مجازی دنبال می‌شود. در این دوره بالغ بر ۷۰ جلسه آموزشی و معرفتی مجازی ویژه ۴ گروه از قاریان و حافظان نوجوان و جوان برگزار می‌شود.

در دوره شانزدهم طرح اُسوه تعداد ۱۷ نفر از مدرسان و مربیان با طرح اُسوه همکاری دارند که ازجمله ایشان عباس هاشمی، علی‌اکبر کاظمی، علی خانی و سیدمحمد حسینی‌پور در بخش صوت و لحن، وحید مهاجر پاریزی، ابوالفضل قدیانی، مرتضی مقنیان و امیرحسین رحمتی در بخش تجوید و فصاحت، حجت الاسلام علیرضا نجفی، مسعود رضایی و محمدرضا زاهدی در بخش حفظ، محمود کریمی در بخش درک معنای آیات، سید علیرضا موسوی نصر در بخش قواعد و مکالمه زبان عربی، حجج اسلام مهدی کریمی، احسان وثوقی‌مهر، مجید صادقی و مجتبی علیخانی به‌عنوان مربی پرورشی و مدرس احکام دین، اندیشه اسلامی و منهاج است.

یکی از اقدامات اخیر دبیرخانه طرح اُسوه تغییر برنامه‌های ۳ گروه از اعضای طرح اُسوه است که در آستانه فارغ التحصیلی هستند. این اقدام در راستای تحقق اهداف طرح اُسوه و به‌منظور تقویت تخصص‌ها و مهارت‌های لازم در اعضاء جهت ورود ایشان به عرصه فعالیت‌های ملی و بین المللی قرآنی است که در قالب برنامه توانمندسازی طرح اُسوه از سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

براساس این برنامه جدید در مرحله اول، فارغ التحصیلی اعضای هر ۳ گروه به‌صورت همزمان و پیش از موعد و با برگزاری آزمون جامع انجام خواهد شد و در مرحله دوم دوره‌هایی فشرده‌ای جهت ارائه برخی از موضوعات تخصصی نظیر اقرأ، تربیت مربی، تربیت مدیر قرآنی و ... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha