آزمون استخدامی قوه قضائیه در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4041318
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

آزمون استخدامی قوه قضائیه در کردستان برگزار می‌شود

آزمون استخدامی قوه قضائیه و بنیاد مسکن طی هفته جاری به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی واحد کردستان برگزار می‌شود.

اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی کردستان

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: 3 هزار و 558 نفر در رشته‌های مختلف شغلی در قوه قضائیه و تعداد 232 نفر در آزمون تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن کردستان شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون استخدام قوه قضائیه افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار خواهد شد و طی آن افراد پذیرفته شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام دستگاه قضایی کشور در خواهند آمد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با اعلام اینکه عمده‌ترین رشته‌های مورد تقاضای دستگاه قضایی کشور از بین رشته‌های علوم انسانی هستند، بیان کرد: شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی حداقل 20 سال تمام و حداکثر 35 سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری 38 سال تمام است.

وی در مورد تاریخ برگزاری آزمون نیروی اداری قوه قضائیه گفت: این آزمون در روز جمعه 20 اسفندماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اسدی افزود: آزمون قوه قضایه در استان کردستان به دلیل حجم بالای متقاضی در چهار شهرستان سنندج، بیجار، مریوان وسقز برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به آزمون تأمین نیروی اداری بنیاد مسکن گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: در آزمون بنیاد مسکن تعداد 232 نفر داوطلب شرکت کرده‌اند که افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل اداری استخدام می‌شوند.

وی یادآور شد: این آزمون در روز چهارشنبه 18 اسفندماه سال جاری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی واقع در بلوار ارشاد سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha