اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی مازندران
کد خبر: 4042052
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی مازندران

وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از طرح‌های کشاورزی مازندران از اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی این استان خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزیبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، امروز 20 اسفندماه پس از بازدید از مجتمع کشت و صنعت دشت ناز ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران قلب تپنده کشاورزی ایران است، اظهار کرد: مازندران قطب مهم امنیت غذایی کشور با ظرفیت‌های بی‌‌نظیر است.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی براساس ظرفیت‌های موجود برای احیا و رفع مسائل و مشکلات پیش‎بینی شده است، تصریح کرد: بیش از سه هزار میلیارد تومان در خصوص پروژه‌های مختلف از جمله آبیاری، زه‌کشی، علمی، پژوهشی در حوزه‌های مختلفی، چون مرکبات، شالیزار‌ها و همچنین آبخیزداری، ماهیان خاویاری، جنگل، مراتع و ... در این پروژه‌ها دیده شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزش غذایی ضعف دارد، اظهار کرد: سه هزار میلیارد تومان درباره سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران در نظر گرفته شده است.

ساداتی‌نژاد در پایان از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی و فرآوری و توسعه فناوری نوین در حوزه کشاورزی دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha