تفویض برخی اختیارات به مدیران استان‌ها تا هفته آینده
کد خبر: 4042098
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

تفویض برخی اختیارات به مدیران استان‌ها تا هفته آینده

وزیر اقتصاد در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس از تفویض برخی اختیارات به مدیران استان‌ها طی هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: این اقدام برای جلوگیری از مراجعات مکرر به تهران عملی می‌شود.

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به گزارش ایکنا از مازندران، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی، امروز، 20 اسفندماه در سفر هیئت دولت به مازندران در شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت حضور یافت و در نشست شورای اداری شهرستان چالوس، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات گریبانگیر اقتصاد کشور که توانمندی و فرصت‌های رونق اقتصادی را دچار مشکل کرده است ناشی از زنجیر‌های نظام اداری و اجرایی است که دست و پای فعالان اقتصادی را بسته است. اگر این زنجیر‌ها بر پای نظام اداری و اجرایی نبود، مشکلات به‌صورت مزمن و چند ساله نمی‌شد.

خاندوزی نخستین اقدام برای وقوع تحول را برگرفته از بطن و پایه جامعه دانست و تأکید کرد: نباید منتظر منجی بیرونی بود، باید این توانمندی‌ها و مسائل منطقه در خود مناطق حل شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه اگر بند و زنجیر بر پای فعالان اقتصادی نبود اقتصاد شکوفاتری داشتیم، تأکید کرد: ابتدا باید عزم تحقق اهداف در خور مقامات منطقه حاصل شود.

خاندوزی از تفویض برخی اختیارات به مدیران استان‌ها طی هفته آینده خبر داد و  اظهار کرد: این اقدام برای جلوگیری از مراجعات مکرر به تهران عملی می‌شود.

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مشکل ۱۰۰۰ کارمند مؤسسه کاسپین و امکان تعطیلی این مؤسسه بیان کرد: به بانک مرکزی اعلام شد تا فروردین‌ماه وضعیت این مؤسسه تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام
captcha