هشتمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4042786
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
15 فروردین به میزبانی ایکنا

هشتمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی برگزار می‌شود

هشتمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی، 15 فروردین‌ماه 1401 در محوطه باز خبرگزاری ایکنا با حضور اساتید، پیشکسوتان، فعالان و مدیران امور قرآنی کشور برگزار می‌شود.

هشتمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، هشتمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی، عصر روز دوشنبه 15 فروردین‌ سال 1401 از ساعت 17 تا ۱۹ در محل خبرگزاری بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

سنت دیدار نوروزی جامعه‌ قرآنی به ابتکار ایکنا شکل گرفته و هشتمین دوره آن که با شروع ماه مبارک رمضان همزمان شده، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی‌، در محوطه باز خبرگزاری به میزبانی خبرنگاران این رسانه قرآنی و با حضور پیشکسوتان، معلمان قرآن، جوانان قاری و حافظ، هنرمندان عرصه‌های قرآنی و... برپا خواهد شد.



نخستین دیدار نوروزی پیشکسوتان، اساتید و مدیران امور قرآنی کشور در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۳ برگزار شد و بعد از آن هر ساله با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، این مراسم در محل خبرگزاری برپا و با استقبال خوبی روبرو شده است. تنها وقفه در برپایی این نشست صمیمی به فروردین‌ماه سال ۹۹ بر می‌گردد که تمامی مراسم و برنامه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود.

در هفت دوره گذشته این مراسم با استقبال خوبی از سوی اساتید، پیشکسوتان، فعالان و مدیران امور قرآنی روبرو شده و در آن علاوه بر بازدید نوروزی فعالان این حوزه و خاطره‌گویی، آخرین مطالبات در این حوزه نیز مطرح شده است.

انتهای پیام
captcha