توجه به نوآوری در آموزش‌های مؤسسه الهادی(ع)
کد خبر: 4042923
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

توجه به نوآوری در آموزش‌های مؤسسه الهادی(ع)

مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی الهادی اصفهان گفت: دوره‌های آموزشی آمادگی شرکت در کنکور کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث و آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن برگزار می‌کنیم و در تلاشم در کنار دیگر کلاس‌های علمی و فرهنگی، آموزش‌های نوین را نیز ارائه دهیم.

مجید ناصریمجید ناصری، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی الهادی اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، درباره این مؤسسه تازه تأسیس گفت: افتخار حضور در تعدادی از مؤسسات مانند مهد قرآن، ثامن‌الائمه(ع) و ... داشتم. سپس با بهره‌مندی از این تجربیات، درصدد تشکیل خانه قرآن برآمدم و به منظور توسعه کار، پیگیر تأسیس مؤسسه شده ولی در ادامه، گرفتار مراحل فرسایشی دریافت مجوز فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی شدم.

وی ادامه داد: گاهی با قوانینی مواجه می‌شویم که کارکنان خود آن مجموعه نیز شأن تصویب آن را نمی‌دانند. فهرستی از مدارک بی‌شمار را درخواست می‌کنند و اگر یکی از آن‌ها را بارگذاری نکنیم، در ادامه فرایند ثبت مجوز در سامانه، دچار مشکل می‌شویم، موردی که در دیگر کشورها نمونه آن نیست. چین مجوز شرکت‌های تجاری را سه روزه صادر می‌کند.

ناصری با بیان اینکه نیمی از 100 قرآن‌آموز فعلی مؤسسه را بانوان تشکیل می‌دهند بیان کرد: ظرفیت پذیرش مؤسسه بیش از این مقدار است و عمده‌ترین فعالیت ما حول مدارس و پیش‌دبستانی‌ است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی آمادگی شرکت در کنکور کارشناسی‌ ارشد علوم قرآن و حدیث و آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن را برگزار می‌کنیم. در تلاشم در کنار دیگر کلاس‌های علمی و فرهنگی، آموزش‌های نوین را نیز ارائه دهیم. در هر سال یک یا دو محصول قرآنی را با بضاعت کم و با کیفیتی که در حد وسعمان است تولید می‌کنیم.

در این مجموعه برای نگهداری فرزندان خردسال بانوان قرآن‌آموز نیز مهد کودک در نظر گرفته شده است.

یادآوری می‌شود، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی الهادی به نشانی اصفهان، خیابان جی، پشت مسجد امیرالمؤمنین(ع)، پلاک 29 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha