اعلام فراخوان پویش فرهنگی تولید نوانما ویژه دهه هشتادی‌ها
کد خبر: 4043048
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

اعلام فراخوان پویش فرهنگی تولید نوانما ویژه دهه هشتادی‌ها

مسئول گروه نوجوانان کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین از اعلام فراخوان پویش تولید نوانما ویژه دهه هشتادی‌ها خبر داد و گفت: نوجوانان می‌توانند با محور امید به آینده، همکاری، وحدت، دوست خوب و ... نماهنگ تولید و در این پویش شرکت کنند.

پویش تولید نوانما ویژه دهه هشتادی‌ها اعلام فراخوان کرد

هادی فرنیا، مسئول گروه نوجوانان کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه از شهریور سال جاری بخش ویژه نوجوانان کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین آغاز به کار کرده است، گفت: برپایی پویش عکس، خاطره و دلنوشته از اربعین و راه‌اندازی سایت و صفحه در اینستاگرام با هدف ارائه محتوای مناسب ویژه نوجوانان اولین اقدامات ما بوده است.

وی ادامه داد: اولین پویش ویژه نوجوانان کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین در سطح شهر تهران برگزار شد و در ادامه نیز تولید محتوای مختلف برای نوجوانان از جمله محتوای مشاوره، مباحث مذهبی، آموزش امداد و نجات، گفت‌وگو با فرزندان شهدای مدافع حرم و اجرای برنامه‌های زنده در اربعین 1400 را انجام دادیم.

فرنیا تشریح کرد: در اربعین سال جاری برنامه‌های ویژه نوجوانان را در مراسم پیاده‌روی اربعین تولید و پخش کردیم. پویش دوم نیز به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی شامل دل‌نوشته و عکس از حضور نوجوانان در مراسم‌های مختلف در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه توانایی نوجوانان در یادگیری بسیار بالاست و سلایق بهتری نسبت به بزرگ‌ترها دارند، اعلام کرد: پویش تولید نوانما ویژه دهه هشتادی‌ها با هدف تشویق نوجوانان به تولید محتوا از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده است که فراخوان آن را اعلام و از نوجوانان برای تولید نماهنگ با محور موضوعاتی از قبیل امید به آینده، همکاری، وحدت، دوست خوب و ... دعوت کرده‌ایم.

پویش تولید نوانما ویژه دهه هشتادی‌ها اعلام فراخوان کرد

مسئول گروه نوجوانان کمیته آموزشی و فرهنگی اربعین افزود: برای نوجوانانی هم که با تولید نماهنگ آشنایی ندارند، کلیپ آموزشی در سایت https://nojavanearbaeeni.ir/ بارگذاری شده است که با مشاهده این کلیپ می‌توانند نحوه ساخت نماهنگ را بیاموزند؛ البته تصاویری نیز در سایت برای استفاده نوجوانان بارگذاری شده است که می‌توانند از این تصاویر استفاده کنند.

وی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار تا 15 فروردین ماه 1401 است و علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند بعد از دیدن فیلم آموزشی و مطالعه قوانین، نوانمای خود را تولید و در بخش فراخوان سایت https://nojavanearbaeeni.ir/ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha