۹۰ سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان فعالیت دارند
کد خبر: 4043054
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

۹۰ سازمان مردم نهاد لرستان در حوزه جوانان فعالیت دارند

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به فعالیت ۹۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان، گفت: طرح «منش» یا مراکز نوآوری و شتابدهی فعالیت‌های فن‌آورانه با همکاری جهاددانشگاهی لرستان در حال اجرا است که از طرح‌های موفق ورزش و جوانان لرستان است.

حشمت‌الله امان‌الهی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، حشمت‌الله امان‌الهی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عصر دوشنبه، ۲۳ اسفنددر دیدار جمعی از جوانان لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان که به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۴۴ کارگاه ازدواج و خانواده برای هزار و ۶۹۸ نفر در لرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۲۵۴ کارگاه ازدواج برای ۸۹۹ نفر برگزار شده است، افزود: طرح تاب‌آوری اجتماعی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد و آبشار عاطفه‌ها در لرستان اجرا شد.

امان‌الهی با اشاره به اینکه در حوزه تسهیلات ازدواج در سال ۹۹ تعداد ۲۴ هزار و ۸۱ نفر متقاضی وام ازدواج بود که ۲۱ هزار و ۳۲۰ نفر وام خود را دریافت کردند، گفت: در یازده ماهه اول امسال ۲۸ هزار و ۵۸۶ نفر نفر متقاضی وام ازدواج بودند که ۲۲ هزار و ۵۹۱ نفر تسهیلات خود را دریافت کرده و در حال حاضر ۵ هزار و ۵۹۵ نفر در صف تسهیلات وام ازدواج هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تشکیل ۳۳ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: طرح منش یا مراکز نوآوری و شتابدهی فعالیت‌های فن‌آورانه با همکاری جهاددانشگاهی لرستان در حال اجرا است که از طرح‌های موفق ورزش و جوانان لرستان است.

وی از راه‌اندازی دو خانه جوان در خرم‌آباد و الیگودرز خبر داد و اضافه کرد: اجرای ۳۵۳ برنامه در هفته جوان، ۱۳۰ برنامه در هفته ازدواج و ۴۲ برنامه در دهه کرامت از اهم فعالیت‌های ورزش و جوانان لرستان در سال‌جاری است.

امان‌الهی ادامه داد: در حوزه مشارکت‌های اجتماعی در حال حاضر ۹۰ سازمان مردم نهاد جوانان به عنوان بازوان کمکی به انجام فعالیت‌های مختلف می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha