حضور ما در پارلمان برای حمایت از مقاومت ضروری است
کد خبر: 4043342
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
نصرالله:

حضور ما در پارلمان برای حمایت از مقاومت ضروری است

سیدحسن نصرالله طی نشستی با اعضای جنبش مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله) تصریح کرد: تجربه به ما ثابت کرده که نمی‌توانیم در هیچ دولتی غایب باشیم و آن را رها کنیم. بنابراین حضور ما در دولت و پارلمان برای حمایت از مقاومت ضروری است؛ حتی اگر در دولتی باشیم که این دولت و رئیس آن مخالف ما باشند.

به گزارش ایکنا به نقل از الاخبار لبنان، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان یک نشست داخلی با برخی اعضای جنبش مقاومت اسلامی لبنان تصریح کرد: نبرد ما در انتخابات آینده همان نبرد متحدانمان است و همانگونه که برای نامزدهای انتخاباتی خودمان تلاش می‌کنیم برای نامزدهای هم‌پیمانانمان نیز تلاش خواهیم کرد.

در این نشست که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید، دبیرکل حزب‌الله درباره دلایلی که موجب شد حزب‌الله در سال 1992 وارد انتخابات پارلمانی و نیز در سال 2005 وارد دولت شود، بیاناتی ارائه کرد.

 نصرالله با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده که نمی‌توانیم در هیچ دولتی غایب باشیم و آن را رها کنیم، گفت: به دلیل کینه و نفرت سیاسی که در دولت وجود داشت، ما در سایه جنگ جولای 2006 با رژیم صهیونیستی در معرض اتفاقی مشابه 7 مه قرار داشتیم. بنابراین حضور ما در دولت و پارلمان برای حمایت از مقاومت ضروری است؛ حتی اگر در دولتی باشیم که این دولت و رئیس آن مخالف ما باشند و حتی اگر متهم به همراهی با فاسدان شویم.

دبیرکل حزب الله تأکید کرد هدف ما پیروزی در تمام عرصه‌هایی است که مستحق برد در آن هستیم. دشمن مقاومت هیچ برنامه‌ای ارائه نداده و مدام از سلاح مقاومت، نفوذ ایران و سیطره حزب‌الله بر دولت سخن می‌گوید.

نصرالله با بیان اینکه این انتخابات از مهم‌ترین نبردهای سیاسی است که نتیجه آن تکلیف سایر کارزارها را تعیین می‌کند، گفت: انتخابات در واقع یک نبرد اساسی است؛ همانند همه نبردهایی که مقاومت در آن حاضر شده است.

دبیر کل حزب الله همچنین مشارکت گسترده مردم در انتخابات پارلمانی را خواستار شد و گفت: هدف اصلی ما پیروزی نامزدهای حزب‌الله نیست، بلکه دستاوردی که حاصل می‌شود،‌ موقعیت هم‌پیمانان ما را در تمامی حوزه‌های انتخاباتی تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha