انتقاد شیخ نعیم قاسم از رقبای حزب‌الله در انتخابات
کد خبر: 4044399
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

انتقاد شیخ نعیم قاسم از رقبای حزب‌الله در انتخابات

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان به شدت از رفتارهای غیر متعارف رقبای حزب الله در انتخابات انتقاد و گفت که این تلاش‌ها ناکام خواهد ماند.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، شبکه خبری المنار گزارش داد: هر کسی در رسانه‌ها، به حزب الله حمله می‌کند تا رأی به دست بیاورد، با وجود تمامی مبالغ مالی که برای مبارزه با حزب، دریافت می‌کند، شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه این افراد و نهادها در انتخابات پارلمانی آینده شکست می‌خورند، از دولت لبنان خواست که برای حل مشکلات مردم این کشور، به دنبال راهکار باشد و طرح بهبود وضعیت معیشت مردم لبنان را تدوین کند.

شیخ قاسم با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، امروز در حال تنازع برای بقاست، خاطر نشان کرد: نگرانی صهیونیست‌ها به دلیل توافق هسته‌ای ایران بیشتر می‌شود و این توافق، به قدرت محور مقاومت خواهد افزود و در نتیجه قدرت مقابله با رژیم صهیونیستی نیز بیشتر خواهد شد.

این مقام حزب الله با اشاره به اینکه مشکلات داخلی، باعث تضعیف رژیم صهیونیستی شده است، تصریح کرد: تجاوزات آمریکا در جهان نیز، هیچ حرمتی برای کسی باقی نگذاشته است؛ زیرا این کشور، کشورهای امن را نابود می‌کند.

پارلمان لبنان ۲۷ مهر ماه گذشته، با برگزاری انتخابات پارلمانی در ۲۷ مارس آتی ( ۷ فروردین ۱۴۰۱) موافقت کرد. نظام لبنان پارلمانی است و نخست وزیر و رئیس جمهور از پارلمان انتخاب می‌شوند به همین دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی از اهمیت ویژه‌ای در این کشور برخوردار است که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha