رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان لبنان رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت
کد خبر: 4043360
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان لبنان رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

 حجت‌الاسلام سیدعلی السید قاسم، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها در لبنان در پیامی درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.  

به گزارش ایکنا، در بیانیه حجت‌الاسلام سیدعلی السید قاسم آمده است: با نهایت حزن و اندوه، خبر ارتحال مرجع عالیقدر، آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی را دریافت کردیم.
 
وی در ادامه افزوده است: ما به نمایندگی از مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها در لبنان این ضایعه را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(دام عزه)، مراجع عظام تقلید، علما و همه مؤمنین به‌ویژه خانواده مکرم ایشان و طلاب و مریدانشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آنها صبر و آرامش مسئلت می‌کنیم.
 
السید قاسم در پایان این بیانیه آورده است: همچنین از خداوند متعال خواستاریم که به آن بزرگوار درجات عالی و رحمت شامله خود را عطا فرماید و ایشان را در بهشت برین ​​و رضوان خود جای دهد.
انالله و انا الیه راجعون.
 
آیت‌‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید و از اساتید خارج فقه حوزه علمیه قم در پی ضعف قوای جسمانی و پس از مدتی بستری شدن در بیمارستانی در قم، عصر دیروز سه‌شنبه، 24 اسفندماه به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha