کمپین خیریه اسلامی آمریکا برای جمع‌آوری کمک به نیازمندان در آستانه رمضان
کد خبر: 4044035
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

کمپین خیریه اسلامی آمریکا برای جمع‌آوری کمک به نیازمندان در آستانه رمضان

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خیریه امداد اسلامی آمریکا (Islamic Relief USA) از مردم خواسته است برای کمک به نیازمندان و پناهجویان در این ماه، کمک‌های نقدی خود را به این خیریه بدهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خیریه امداد اسلامی آمریکا، ماه رمضان نزدیک است و بسیاری از مردم برای این ماه مبارک آماده می‌شوند تا در کنار خانواده و دوستان گردهم آیند و از سحری و افطار لذت ببرند.

برای کمک به پناهندگان و افراد نیازمند در ماه رمضان، سازمان امداد اسلامی ایالات متحده کمپینی را برای جمع آوری کمک‌های مالی برای تهیه جعبه‌های غذای رایگان ماه رمضان راه اندازی کرده است.

در بیانیه این سازمان خیریه آمده است: بسیاری از خواهران و برادران ما برای یافتن غذا برای افطار تلاش می‌کنند. برخی والدین متوجه می‌شوند که نمی‌توانند به فرزندانشان در جشن رمضان غذای مناسب بدهند. به همین دلیل است که کمک‌های شما در ماه رمضان بسیار ارزشمند است. از این طریق نه تنها به مسئولیتی که خداوند برای ما تعیین کرده است، عمل می‌کنید، بلکه کمک می‌کنید تا حداقل کمی از بار خانواده‌های نیازمند کاسته شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: عشق را با جعبه غذای ماه رمضان به اشتراک بگذارید. با اهدای جعبه غذای رمضان فقط به قیمت ۷۵ دلار، می‌توانید به کاهش گرسنگی خانواده‌ها در ۳۳ کشور جهان کمک کنید.

در ماه رمضان 2021، خیرین امداد اسلامی به یک میلیون نفر خدمات رسانی کردند. امسال هدف آنها بزرگتر است.

در این بیانیه آمده است: کمک‌های شما در ماه رمضان به خانواده‌هایی که از فقر، درگیری و قحطی رنج می‌برند، کمک می‌کند تا بتوانند غذا برای افطار داشته باشند. با کمک مالی می‌توانید به کاهش گرسنگی کودکان، مادران، پدران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ ها کمک کنید.

خیریه بین‌المللی امداد اسلامی در سال 1984 در واکنش به قحطی در آفریقا تأسیس شد. امداد اسلامی یک سازمان جهانی است که در بیش از 40 کشور در ارائه کمک‌های اضطراری، انجام توسعه بلندمدت و کمک به تغییر وضعیت نیازمندان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha