جمعیت الوفاق حضور بحرین در نشست نقب را محکوم کرد
کد خبر: 4045532
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

جمعیت الوفاق حضور بحرین در نشست نقب را محکوم کرد

الوفاق بحرین با انتشار بیانیه‌ای حضور این کشور در نشست صهیونیستی نقب در آستانه ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مراة البحرین، جمعیت الوفاق بحرین ضمن محکومیت حضور این کشور در نشست صهیونیستی نقب، آن را بخشی از یک تلاش بیهوده برای بر هم زدن ثبات کشورهای منطقه توصیف کرد.

در بیانیه‌ای انتشار یافته از سوی این جمعیت تصریح شده است: این اقدام بر خلاف خواسته‌های ملت‌های منطقه و در تقابل آشکار با خواسته واقعی مردم این کشور قرار دارد و به نظر می‌رسد که برخی‌ها در تلاش هستند تا به آغوش صهیونیست‌ها بپیوندند و دیگر جایی در بین ملت‌های عرب و مسلمان نداشته باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: موضع ملت‌های اسلامی و عربی در قبال مسئله فلسطین و پایمال شدن آزادی، عدالت، کثرت‌گرایی و دموکراسی در منطقه کاملاً روشن است، دولت‌های حاضر در این نشست در مقابله با خواسته‌های ملت‌ها شکست خورده‌اند و اکنون در جستجوی راهی برای محافظت از خود در برابر مطالبات به حق مردم هستند.

الوفاق تأکید کرد: برگزاری این نشست خصمانه تلاشی برای کامل کردن اشغالگری است، حال آنکه رژیم صهیونیستی و حامیان آن در دوره‌های گذشته در تحقق این هدف خود شکست خورده و باز هم شکست خواهند خورد.

الوفاق همچنین هشدار داد: روزهای آینده به دلیل تصمیماتی که در فلسطین اشغالی و کشورهای منطقه از جمله بحرین گرفته شده است، ممکن است روزهای سیاهی باشد.

این جمیعت در پایان بیانیه خود تأکید کرده است: دشمن هرگز چیزی به این کشورها اعطا نخواهد کرد بلکه همواره از این کشورها چیزی خواهد گرفت.

وزرای خارجه چهار کشور عربی اعم از مصر، بحرین، امارات و مغرب با حضور وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا روز یکشنبه هفته جاری نشستی را در نقب واقع در فلسطین اشغالی برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha