جبهه مقاومت در مرحله مهمی از مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد
کد خبر: 4046262
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
انجمن علمای یمن:

جبهه مقاومت در مرحله مهمی از مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد

انجمن علمای یمن ضمن توصیه به امت اسلامی در خصوص صیانت در برابر برنامه‌های ضد اخلاقی غرب در ماه مبارک رمضان تأکید کرد که امروز امت اسلامی و جبهه مقاومت در مرحله مهمی از مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی قرار دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از سبأنت، انجمن علمای یمن بر اهمیت بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان، اهتمام به تلاوت و تدبر در قرآن و اهتمام به افزایش ایمان، هدایت، تقوا و اخلاص بیشتر در درگاه خداوند متعال تأکید کرد.

در بیانیه‌ای که از سوی این انجمن صادر شده آمده است: مردم مؤمن یمن را به التزام عملی به اخلاق متعالی، ارتقای روحی، تربیتی و تحقق هدف متعالی از روزه‌داری دعوت می‌کنیم و نسبت به کشیده شدن به باتلاق جنگ نرمی هشدار می‌دهیم که می‌خواهد زنان و مردان روزه‌دار ساعت‌ها، روزها و شب‌هایشان را مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای سپری کنند که هدفش انحراف از مسیر هدایت، ذکر و طهارت است تا زنان و مردان مسلمان ما در این ماه از مقامات و احساسات انس با خداوند و تقرب به او و اطاعت از او جدا شوند.

این انجمن بر دعوت رهبری مبنی بر تحکیم همدلی و همبستگی اجتماعی در این ماه مبارک و تلاش خالصانه، صادقانه و فعال برای اطعام گرسنگان و رسیدگی به وضعیت ایتام، فقرا، نیازمندان، خانواده‌های شهدا و جانبازان و آوارگان به‌ویژه خانواده‌های نیازمند تأکید کرد.

انجمن علمای یمن حلول ماه مبارک رمضان را به امت اسلامی و همه مجاهدان و رهروان راه دفاع از دین و مستضعفان و مبارزه با استکبارگران و مفسدان فی‌الارض و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران و متحدان آنها تبریک گفت.

این انجمن همچنین درباره طرح‌های حیله‌گرانه صلح که توسط فرستادگان آمریکا و سازمان ملل تبلیغ می‌شود، هشدار داد و گفت: صلح عادلانه باید با توقف کامل تجاوز و محاصره علیه یمن با خروج کامل متجاوزان از یمن و حفظ هویت، شرافت، حاکمیت، استقلال و وحدت یمن همراه باشد.

انجمن علمای یمن عملیات‌ استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی را نیز تبریک گفت و تأکید کرد: این قوی‌ترین سیلی به نشست سیاسی اخیر در النقب است که رژیم‌های عربی سازشگر با حضور در آن لکه ننگی را تا ابد بر پیشانی خود گذاشتند.

این انجمن سیاست‌های رژیم آل سعود در تخریب شعائر اسلام و گسترش اماکن لهو و لعب در ماه مبارک رمضان در عربستان سعودی را محکوم کرد و گفت: علما و نهادهای دینی این کشور چگونه در برابر این فساد و منکرات سکوت اختیار کرده‌اند.

انجمن علمای یمن بر اهمیت آگاهی از شرایط حساس کنونی و تقویت همکاری، همبستگی و پیوندهای برادری و وحدت میان مردم و نخبگان امت و جبهه مقاومت برای مقابله با چالش‌ها و ناکام گذاشتن توطئه‌های صهیونیستی و کشورهای استکبار جهانی تأکید کرد و گفت: این کشورهای استکبار امروز عواقب استکبار، جنایات و فساد خود را شاهدند.

انتهای پیام
captcha