محفل انس با قرآن در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهر ری برگزار شد + عکس
کد خبر: 4047509
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

محفل انس با قرآن در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهر ری برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن کریم با تلاوت مسعود سیاح گرجی، قاری بین‌المللی قرآن همزمان با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر ری برگزار شد.

آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر ریبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محفل انس با قرآن کریم، صبح امروز، 18 فروردین‌ماه مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور سردار قربان‌محمد ولی‌زاده، جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت‌الاسلام بهرامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیدالشهدا(ع) و جمعی از بسیجیان استان تهران در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر ری برگزار شد.

قرائت جزء پنجم قرآناز سوی قاریان ممتاز امیرحسین وحیدی، علی امینی و حسین احمدی پویا آغازگر مراسم بود و در ادامه مسعود سیاح گرجی، قاری بین‌المللی به قرائت آیاتی چند از سوره مبارکه بقره پرداخت.

اجرای برنامه تلاوت، ترجمه، تفسیر، اسامی سور قرآنی، حکمت‌های نهج‌البلاغه، خطبه‌های غدیر و فدک از حفظ توسط خانواده قرآنی بختیاری(علی، فاطمه و زهرا بختیاری سه خواهر و برادر نوجوان 21، 13 و 9 ساله هستند که از سن سه سالگی به حفظ قرآن پرداختند) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

منوچهر سالاروند، مسئول روابط عمومی سپاه استان تهران در حاشیه این مراسم با بيان اينكه ماه مبارک رمضان همچون كلاسی است كه در آن موضوع قرآن كريم و همه ما شاگردان كلاس هستيم، گفت: بسيجيان و پاسداران بايد در اين ماه الهی با تكيه بر قرآن و ارتقای معنويت خويش، خود را برای رويارويی با دشمنان انقلاب شكوهمند اسلامی آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه اين محفل قرآنی به‌منظور ترويج فرهنگ قرآنی در ماه ضيافت الهی و یادبود حجت‌الاسلام محمد اصلانی شهید ترور رمضان در حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: ماه رمضان بهترين فرصت است تا انسان زمينه‌های لازم را برای رسيدن به آينده‌ای پاک برای خود فراهم می‌كند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان تهران تصریح كرد: بايد در اين ماه با بهره‌وری از قرآن كريم و بهره‌گیری از الگوهای قرآنی ثمره‌های معنوی اين كتاب آسمانی را پشتوانه‌ای معنوی برای يک سال خود قرار دهيم.

محمد فرخی

انتهای پیام
captcha