آغاز سومین دوره طرح مشکوة ویژه جهادگران جهاددانشگاهی
کد خبر: 4048373
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱

آغاز سومین دوره طرح مشکوة ویژه جهادگران جهاددانشگاهی

سومین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن کریم ویژه جهادگران جهاددانشگاهی و خانواده ایشان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آغاز شد.

قرآنبه گزارش ایکنا، سومین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن کریم(طرح مشکوة) با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و با هدف ایجاد زمینه مناسب به منظور انس و الفت جهادگران و خانواده آنها با قرآن كریم و مفاهیم والای آن آغاز شده است.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به ایجاد زمینه مناسب به منظور انس و الفت جهادگران و خانواده آنها با قرآن كریم و مفاهیم والای آن، ارج نهادن به فعالیت‌های قرآنی و تشویق اعضای جهاددانشگاهی و ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی کشور اشاره کرد.

مخاطبان این طرح در دو رده‌ سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال، اعضای جهاددانشگاهی (شامل اعضای رسمی، پیمانی و قراردادی جهاددانشگاهی) و خانواده جهادگران (شامل همسر، فرزندان و پدر و مادر جهادگر) هستند. همچنین خواهر و برادران مجرد جهادگران مجرد نیز می‌توانند در طرح شرکت کنند.

همچنین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طرح تلفنی حفظ قرآن کریم(مشکوة) را با جامعه مخاطب افراد کم‌توان جسمی حرکتی و نابینا در هشت ترم برگزار کرده و ترم نهم این طرح در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه www.isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha