برپایی بازارچه «عشق به علی(ع)» در بلاروس
کد خبر: 4049187
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

برپایی بازارچه «عشق به علی(ع)» در بلاروس

انجمن اسلامی دانشجویان مینسک، پایتخت بلاروس با همکاری‌ معاونت فرهنگی دانشکده بین‌المللی علوم‌ پزشکی این کشور بازارچه «عشق به علی(ع)» برگزار می‌کند.

برپایی بازارچه «عشق به علی(ع)» در بلاروسبه گزارش ایکنا، این بازارچه فردا پنج‌شنبه، 14 آوریل 2022 برابر با 25 فروردین‌ماه ساعت 12 به وقت محلی به مناسبت ماه رمضان در سالن اصلی ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی  بلاروس برگزار می‌شود و اقلام موجود در آن با اجناسی همچون اسباب‌بازی،  لوازم‌التحریر و محصولات آرایشی معاوضه می‌شود.

عواید و درآمد اجناسی که در این بازارچه فروخته یا معاوضه می‌شود، برای کمک به ایتام صرف خواهد شد، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در‌ این‌ برنامه می‌توانند با آیدی «maryammasoumzadeh@» ارتباط برقرار کنند.

در فراخوان بازارچه خیریه عشق به علی(ع) آمده است: در این روزها که مسلکِ گرسنگی و تشنگی‌ عاشقانه لحظه‌ها را خلوت کرده، بر آن شدیم به سنت ابوتراب، پدر یتیمان، امام علی(ع) با نان و نمکی که در سفره‌هاست و هر آنچه که داریم، شاید حتی طرحی بر دیوار، گلدانی از سر تاقچه، ظرفی آش، بشقابی برنج و ...، بی‌هیچ مرزی از آیین و اعتقاد دست نوازش و یاری به سوی کودکانی ببریم که در وطنِ خویشند ولی در تنهایی با ما شریک.

انتهای پیام
captcha